Кърменето е свързано с подобряване на оценките в училище

юли 2nd, 2009
Сподели във Facebook

kyrmene Кърменето е свързано с подобряване на оценките в училищеИзследването проследило оценките на братя и сестри, като някои от тях били кърмени от майките им, а други - не. Екипът под ръководството на проф. Джоузеф Сейбия от Американския университет в Денвър и проф. Даниъл Рийс от университета на Колорадо в същия град използвал данни от национално изследване за тийнейджърското здраве.

Изследователите заключили, че допълнителният месец кърмене е свързан с подобряване на оценките в училище и увеличаване на вероятността за постъпване в университета. Изследването е обхванало 126 братя и сестри от 59 семейства. Получените резултати показват, че здравословните ползи от кърменето могат да доведат до значими предимства в обучението на децата, се казва в комюнике на проф. Сейбия



Етикети: , ,

Напиши коментар

Категория: Децата
,