Как да се преборите с кървенето на венците

август 22nd, 2009
Сподели във Facebook

320126 150x150 Как да се преборите с кървенето на венцитеВсекидневното консумиране на две скилидки чесън и един средно голям лимон повишава значително нивата на витамин С в организма и по този начин спира кървенето от венците.

Изследването е проведено от университета Пунджаби и е ръководено от д-р М.С. Сохал. То включвало 67 пациента, една част от които били заклети пушачи, а останалите непушачи. Всички те се оплаквали от кървене от венците, което се появявало почти всеки ден, особено по време на миене на зъбите. В продължение на 4 седмици те всеки ден изяждали по две скилидки чесън и изпивали по една чаша лимонов сок без добавяне на захар и сол.

Лимонът е богат на витамин С, който като естествен антиоксидант подобрява структурата на кръвоносните съдове и по този начин намалява нефизиологичното кървене, докато чесънът по все още неустановен механизъм изцяло лекува кървенето от венците.
В началото на изследването учените определили изходните стойности на витамин С и при двете групи - пушачи и непушачи. Както може да се очаква, нивото на витамина при пушачите било значително по-ниско в сравнение с това при  непушачите. След провеждане на изследването резултатите показали, че  нивото на витамин С се е покачило с 60% при пушачите и само с 25% при непушачите. И въпреки това любителите на цигарите имали по-ниско съдържание на витамина.

Като цяло, след провеждането на изследването процентът на кървящи венци при пациентите драстично намалял, но главно при непушачите.

Източник: puls.bg



Етикети: , , , ,

Напиши коментар

Категория: Здравословно
,